רוצים הפתעה ותדהמה בעסק שלכם?

אם אתם אוהבים הפתעות לא נעימות בעסק שלכם – אל תמשיכו לקרוא !
חכו. זה יקרה. ה"הפתעה" תגיע.
אם העסק באמת מענין אתכם וגם התוצאות שלו – יש כאן כמה תמרורים
לחצו על הקישור goo.gl/PMBR4r או…
.
.
אני בטוח כי אתם מכירים את העסק שלכם כמו את "כף היד"
יחד עם זאת – האם אתם יודעים כי גם בעסק שלכם יש תמרורי אזהרה?
מכירים את התמרורים הללו ???
מניסיוני, הנה 77 מאפיינים וסימנים ראשוניים לעסק הנמצא כרגע בפני אתגרים וקושי זמני ( ויש גם כמה פתרונות ) :
1. מיקוד לקוחות – 20% מהלקוחות יוצרים 80%% מהמחזור. זה יוצר תלות לא רצויה בלקוחות גדולים. בעת קושי אצל הלקוח הגדול הוא יבקש הגדלת אשראי או יעכב צ'קים או יבקש הנחות נוספות.
• הפיתרון – ייצור מתמיד של לקוחות חדשים. קביעת "תקן" כמו – לקוח אחד חדש כל חודש (תתפלאו מה זה עושה לעסק, וללקוחות של העסק…)
22. מיקוד ספקים – תלות בספק מרכזי אחד או שניים. בזמן של לחץ יתכן והעסק יישאר ללא מלאי ולא יחדש את ההספקה שלו.
• הפיתרון – ספקים חלופיים וחלוקת ההזמנות ביניהם. לידע בברור את הספקים שיש להם תחליף.
33. תחלופת עובדים – עובדים שלא נשארים זמן רב בתפקידם. הכשרת עובד היא השקעה כספית עצומה, היא סמויה מהעין כי היא ממושכת. בעת נטישת עובד הנזק הכלכלי הוא גדול (שלא לדבר על כך שהוא הולך למתחרה שלנו….)
• הפתרון – יצירת שיחות חתך עם כל העובדים אחת לתקופה, יצירת אוירת שת"פ ואחריות אישית של העובדים, ביזור סמכויות!
44. עליה במחזורי הכסף אך ירידה ברווחיות – העסק מתחיל לעבוד על "פריילוף", למרות התחושה שיש פעילות בעסק ויש "תנועה" .
• הפתרון – בדיקה מהם המוצרים הרווחיים ביותר והעמקת המכירה באותם מוצרים , הוצאת מוצרים לא רווחיים מהליין, מכירת סטוקים ומבצעים מיוחדים.
55. עליה ברמות המלאי – צריך להיות יחס קבוע בין רמת מלאי ומחזור המכירות. גידול מלאי מעבר לסביר מעיד על בעיה בשוק או בעיה במכירות של העסק. יגרום לקושי בתזרים
• הפתרון – בדיקת רמות המלאי אחת לתקופה, מכירת "מלאי מת" ומבצעי מכירות למלאי תקוע, הצמדת מוצר תקוע למוצר שנמכר
66. גידול בכמות התלונות – הלקוחות לא מרוצים ואנחנו עסוקים בריצוי ופתרון תקלות אצל הלקוח. מעיד על רמת שרות נמוכה או על איכות ביצוע ירודה. עסוקים בכיבוי שריפות ופאשלות של העובדים
• פיתרון – מיקוד ואפיון התלונות ומציאת גורם אחראי לביצוע תיקונים ושרות מול הלקוח. הורדת מהפרמיות והבונוסים על תלונות, ולחילופין מתן צ/ופרים על ירידה בכמות התלונות. הכל מדיד !
77. גידול בכמות הכסף לגביה – כמות החייבים גדולה . מעיד על מצוקת השוק או בעיית גביה בתוך העסק. יגרום לתזרים שלילי בהמשך.
• פיתרון – להקדיש לנושא הגביה זמן קבוע ללא פשרות. לשבת על רשימת גיול חובות ולעבור לקוח לקוח.
רוצים לשמוע עוד כמה רעיונות ופתרונות?
.
• אהבתם? אשמח אם תשתפו.
• רוצים גם אתם עוד פרטים? איך זה עובד? תתקשרו.
אני בנייד – 052-2553533
או לחצו על הקישור- goo.gl/PMBR4r